http://s5.picofile.com/file/8137458100/%D8%A7%D8%B1%D9%88.gif
مشق عشق
همه چیز از همه جا
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ حاصل مطالعات ووبگردی های من است . به سراغ من اگر می آیید، نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بر دارد چینی نازک تنهایی من

پيوندها
نويسندگان

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 76
بازدید دیروز : 172
بازدید هفته : 76
بازدید ماه : 854
بازدید کل : 62156
تعداد مطالب : 427
تعداد نظرات : 330
تعداد آنلاین : 1

پنج شنبه 6 شهريور 1393 :: نويسنده : مهاجر

آمدن رسم و رسوم خودش را دارد

نمی شود که هرکس از راه رسید

سرش را بی اندازد پایین و واردِ خانه ی دل شود

مهمان فرق دارد ..

همیشه عزیز است

همیشه هم مسافر می آید؛

می نشیند؛ می گوید می خندد

و گاهی هم بغض خالی می کند

و بعد می رود

در میانِ بغض هایش شاید یکهو بگوید

می شود بمانم ؟

یا مثلا می گوید دوسـتت دارم

یا اینکه می گوید من کنارِ تو چقدر آرامم

تو حواست باشد که این ها تنها یک آرامش است ...

یک آرامش پس از بغضی خالی شده !

آمدن و ماندن دیوانگی دارد!

میانِ گریه ها خندیدن و در آغوش کشیدن دارد

شانه بالا انداختن و

- بی خیالِ بغض هایم من تو را دارم - دارد

آمدن نشانه هایِ کوچک مثلِ

شرمِ اولین کلمات

چشم هایِ پر شده از اشک

نگاه هایِ طولانی از سرِ دلتنگی

و زم زمه هایِ بی صدا مثلِ :

جانا ! چه خوب که آمدی دارد

آمدن حسادت هایِ دخترانه غیرت هایِ به جایِ مردانه دارد

آمدن مــــاندن دارد ...



نظرات شما عزیزان:

عاشق گمنامي
ساعت9:43---6 شهريور 1393
خيلي زيبا بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوع مطلب : ،
برچسب ها : ،